Tuesday, January 13, 2009

SESI PERBINCANGAN BELIA INDIA

Sesi perbincangan belia ini diadakan pada 22/12/08 di Bilik Cempaka, Wisma Negeri. Sesi ini bermula pada 4 petang. Sesi ini dihadiri oleh YB Tuan Abd. Samad bin Hj. Ibrahim merangkap Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Pembangunan Modal Insan, Belia dan Sukan. Turut hadiri juga wakil daripada Jabatan Belia. Sesi ini dijemput 4 NGO, MIC, KBBT, HYO dan MIYC. Dalam Sesi ini membincangkan tentang masalah-masalah yang dihadapi di kalangan belia India di Negeri Sembilan. Tambahan juga, membincangkan tentang peluang-peluang yang boleh didapati dikalangan masyarakat India.


YB Tuan Abd Samad bin Hj. Ibrahim mengkalungkan bunga malai kepada K. Murali kerana beliau mendapat jawatan sebagai Presiden MKBBT Malaysia.


Sebahagian NGO yang hadir pada sesi perbincangan Belia pada hari tersebut.

4 comments:

Unknown said...

Perbincangan ini amat berfaedah,kerana dapat mendekatkan diri pada golongan belia,srta masalah masalah yang kian wujud dapat diatasi dengan segera serta belia India dapat mengetahui peluang peluang yang dimilikinya.
Teruskan usaha memajukkan Kaum India.
Sekian Terima Kasih.

Unknown said...

90227Bagaimana cara cara nak daftar sebagai ahli MIC bahagian MIC NSDK.....?

Unknown said...

Bagaimana cara cara nak daftar sebagai ahli MIC bahagian MIC NSDK.....?

V.S. MOGAN said...

You can come to our office Wisma MIC, at Seremban (nearby KTM) and register or/else you can also call 06-7622609 for further information. Thank you for your kind interest. God Bless.