Thursday, June 11, 2009

BANTUAN KEBAJIKAN : 29/04/2009


Kebajikan untuk Semua, begitulah konsep kebajikan masyarakat Negeri Sembilan. Dalam menyentuh aspek kebajikan ini, saya tertarik dengan sebuah keluarga yang baru-baru ini telah menerima sumbangan cek peribadi saya yang bernilai RM1000.00 yang telah disampaikan oleh saya dalam rangka lawatan ke rumah keluarga tersebut di Ladang Jeram Padang, Jempol. Sumbangan cek tersebut adalah untuk ibu kepada 2 orang (OKU) kanak-kanak untuk mengembangkan perniagaan runcitnya. Serta bagi kanak-kanak istimewa tersebut, Jabatan Kebajikan Masyarakat telah mula pembayaran bantuan OKU bulanan sebanyak RM300.00 seorang.

Harapan saya adalah bantuan kebajikan tersebut dapat membantu dalam mengurus kanak-kanak tersebut. Semoga Tuhan yang Maha Berkuasa merestui kanak-kanak tersebut.


V.S. MOGAN

2 comments:

Unknown said...

Bantuan yang ikhlas dari YB bagi membantu keluarga tersebut,serta prihatin YB tehadap kanak kanak tersebut sangat menyentuh hati rakyat.
Kami Sentiasa Sanjungi perkhidmatan
YB V S Mogan.
Teruskan Perjuangan Ikhlas

shasnitha said...

hi sir. gud evening. will u help ipoh people too....im in need of help sir. my father retired and he is sick too. im studying at institut perguruan and my brother juz finished spm and going to go for plkn sir. my father alone could not support our family. he started to borrow money and nw those people chasing us sir.i need help to support my family at least until end of the year sir.after that i will be posted as a teacher to gov school and will be able to take care of my parents sir.....i dun knw to whom shud i sak sir...plz sumbody help me sir....im alone.....dun knw wer to get help sir.